1396-09-18 07:14
980
0
47570
فعال فرهنگی گرگانی :

دانشجویان کار انقلابی بکنند / سخنرانی یک فتنه گر در دانشگاه فرهنگیان محکوم است / اهل فتنه تقوا ندارند

یک فعال فرهنگی گرگانی با باین اینکه اهل فتنه تقوا ندارند گفت : دانشجویان باید اقدام انقلابی بکنند و بدانند که سخنرانی یک فتنه گر در دانشگاه فرهنگیان محکوم است .

به گزارش گلستان ما ؛ محسن رایجی فعال فرهنگی و حوزه ایثار و شهادت استان گلستان طی مطلبی به سخنرانی یک فتنه گر در دانشگاه فرهنگیان واکنش نشان داد .

وی نوشت : فتنه خط قرمز ماست و فتنه‌گران متجاوزان به خطوط قرمز نظام هستند. در شناخت عناصر دشمن باید خط قائل شد. آنجایی که ببینیم فردی از خطوط قرمز عبور کرده، سربازان ولایت کوتاه نمی‌آیند و اقدامات انقلابی خود را انجام خواهند داد.

متأسفانه در چند سال اخیر شاهدیم که استان گلستان  به محلی امن برای اصحاب فتنه تبدیل شده است به طوری که هر از چندی یکی از فتنه گرانی که دارای سوابقی مشخص در مخالفت با جمهوریت نظام بوده اند، پا به این استان گزارده و با سخنانی فتنه انگیزانه به ایجاد فضایی متشنج می پردازند.

مردم ما به ویژه جوانان انقلابی، هیچ‌گاه فتنه گران و عوامل آنان را فراموش نخواهند کرد. عقل و شرع و منطق هیچ انسانی  حتی اگر انقلابی هم نباشد، اجازه نمی‌دهد کسی از امنیت و فضای باز سیاسی ایران سوء استفاده کند اما آب به آسیاب دشمنانی بریزد که صدای دندان‌های بهم فشرده‌شان گوش همه جهانیان را کر، کرده است.

 فتنه گران کسانی هستند که براثر جهالت خود، در اثر لجاجت خود، کار ضدانقلاب را می‌کنند و می‌خواهند به وسیله دانشجویان چهره منحوس خود را بپوشانند. اهل فتنه مایلند خشیت خودشان را، خوف از خودشان را، در دل نخبگان و خواص به جای خشیت از خدا بنشانند. اهل فتنه تقوا ندارند،‌ شناختی از دانشجو ندارند؛ بنابراین جایی هم در میان دانشجویان و فضای علمی کشور برای آن‌ها نیست.

فتنه گران، منافقان و دشمنان بدانند انقلاب اسلامی یک حقیقت است که برخاسته از یک سنت الهی است. این را نه می‌شود از بین برد و نه می‌توان متزلزل کرد. دانشجوی امروز حاضر در فضای علمی کشور، با نیروی ایمان و غیرت و همت و آگاهی و بصیرت، مدافع و مراقب انقلاب و ارزش‌های آن و خاموش کننده آتش فتنه گران است.

اولاً به مسئولین دانشگاه توصیه می کنیم که در راستای وظایف تعریف شده دانشگاه از جمله تربیت مهمترین سرمایه انسانی کشور که همان نیروی انسانی آگاه، فعال، مومن، متعهد و همیشه در صحنه است، گام بردارند و تلاش کنند که نقش خود را به عنوان جریان مولد علم و تحقیق جهت رسیدن به قله های علمی به خوبی ایفا نمایند.

حضور فتنه گران در محیط دانشگاه باعث دور شدن این نهاد از رسالت اصلی خود می شود و در شان دانشگاه اسلامی نیست، لذا مسئولان دانشگاه از این امر پرهیز کنند به این امید که دانشگاه بتواند وظیفه خود را برای رسیدن به تعالی و سربلندی نظام اسلامی به خوبی انجام دهد.

ثانیا دعوت از حامیان فتنه و حضور فتنه گر در دانشگاه فرهنگیان، آن هم به نام دانشجو و به کام برخی‌ها را، محکوم می کنیم و خواستار پاسخگویی سریع و صریح مسئولین امر است و همچنین بیان می‌دارد جامعه همیشه بیدار ، با پیروی و تبعیت از خط امام و رهبری هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد جریان فتنه که غروبی تلخ و ننگین برای سردمداران آن داشت، بار دیگر سربرآورد و دانشجویان عزیز و متعهد به نظام با بینش و هوشیاری خود ضمن شناسایی آنان، هر گونه تحرک فتنه گران را محکوم و محتوم به شکست می‌داند.

در آخر اعلام می‌کنیم که مردم شهیدپرور استان گلستان تاب و تحمل شنیدن جسارت‌ها و حرف‌های باطل و پوچ اهل شبهه را ندارد. فتنه‌گران بدانند که ایران امروز، جوان امروز، دانشجوی امروز، تحصیل کرده امروز، ایرانیان امروز، آنچنان بینشی دارند که هرگونه توطئه‌ای را که دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی زمینه چینی کرده باشد، به توفیق الهی توطئه را خنثی می‌کنند.

نیروهای جوان انقلابی همیشه در صحنه انقلاب، به فرمان امام و ولی امرمان خواهند بود تا ان شاءالله کاسه خشمشان را بر سراسر وجود ایادی غرب خالی کنند.

والعاقبه للمتقین

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.